Saturday, June 12, 2010

Prima DT

Introducing the 2010-2011 Prima Design Team

Woww !!!! Congratulations to all you ladies!!! 

It was such a great honor and proud to work with some of you last year as Prima's DT. It was absolutely a valuable and precious experience. I sincerely thank Sharon and the whole team in both past 2009-2010 and wish the NEW TEAM an even more prospective and creative ... inspiring, fun and FLOURISH year to come! 

The year of 2009-2010 being part of DT in Prima really opened my eyes and enriched a totally new and innovative path to my world of scrapbooking, once again, thank you for having me and I am sincerely wish the NEW TEAM a fantastic Prima journey! Sending my bliss and wishes from my heart to all YOU talented flower ladies, both new and old faces.

Prima のDT発表!嬉しいか寂しいか。。。今年のアジアは私大好き!!大好きPhilippines 在住大活躍のIrisの他、Singaporeも加えて、日本はDTの席はないようですね。

Eternally creative!

 


 

5 comments:

  1. うーもう、どの人も素敵で溜息ばかり。

    やっぱり、そんな中選ばれたjoeiさんは凄いんだなぁ。と改めて実感しました。

    そんな凄い人と知り合えて、私はうれしいよー。

    ReplyDelete
  2. 本当にすごい方々ばかりで作品もため息が出ちゃいます^^
    まプリマのDTの作品を見て勉強したいと思います!!

    ReplyDelete
  3. ミーシャさん、そんなことないよ!私はただsuper----SUPER LUCKYだっただけ、笑。本当に!!!!

    kimiemonさん、本当にその通りですね、実はなんともPrimaのあのpostをみました。早くみんなのブログもprofileも公開してほしいですね。

    ReplyDelete
  4. 本当に素敵な方たちばかり。
    納得!です。
    Joeiさん、また色々なところで素敵な作品を見せていただけるのを楽しみにしています!!!

    ReplyDelete
  5. maiさん、この頃パソコンに向かう時間がどんどん長くなって、みなさんの魅力なブログもどんどん増えて、見たら作りたくなるし、手も目も忙しいですね、笑。

    ReplyDelete